تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۴۲
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری دوره آموزش بازاریابی کارشناسان شعب در بانک توسعه تعاون

می متالز - باهدف ارتقای رویکرد کیفی و کاربردی کارشناسان بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها دوره ویژه آموزش کارشناسان بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
برگزاری دوره آموزش بازاریابی کارشناسان شعب در بانک توسعه تعاون

به گزارش می متالز، مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در افتتاح این دوره آموزشی که با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان بانک و نیز معاونت برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و کارشناسان بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها به‌طور رسمی آغاز شد، با تشکر از همراهی و رهنمودهای شیخ‌زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و معادی معاون شعب و بازاریابی، به تشریح برنامه‌های آموزشی در این دوره پرداخت.

میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در این دوره آموزشی که به‌صورت ویدئوکنفرانس برای کارشناسان بازاریابی و مدیریت شعب استان‌ها برگزار شد با بیان اینکه این برنامه آموزشی با هدف توسعه دانش و مهارت کارشناسان بازاریابی مدیریت شعب استان‌ها از سوی مرکز آموزش و پژوهش و با همکاری اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان طراحی و تدوین شده است، گفت: دوره آموزشی فوق مشتمل بر هشت عنوان دوره آموزشی در حوزه‌های تخصصی بازاریابی خواهد بود که با رویکرد مساله‌محور و با اولویت دغدغه‌های مطرح در بانک در سطح ستاد و صف اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با تشریح اهداف این بانک در موضوع آموزش به ظرفیت‌های پیشرو در دوره‌های آموزشی در حال برگزاری اشاره و تصریح کرد: دوره‌های پیش‌بینی‌شده در این برنامه آموزشی شامل شناخت خدمات و محصولات بانک، تبیین سیاست اعتباری، مباحث کاربردی ارزی، اصول و فنون مذاکره و اخلاق حرفه‌ای، تفاهم‌نامه‌ها و مفاد حقوقی و نحوه انعقاد و پیگیری، بانکداری شرکتی، مدیریت ارتباط با مشتریان و تجهیز منابع است که با استفاده از ظرفیت مدرسان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی برگزار خواهد شد.

همچنین میرزاخانی از طراحی برنامه آموزشی یکساله بانکداری دیجیتال از سوی معاونت برنامه‌ریزی اداره کل آموزش خبر داد و عنوان کرد این برنامه آموزشی در هفت ماژول مختلف پیش‌بینی‌شده است و در آینده نزدیک جزئیات تفصیلی برنامه اعلام خواهد شد.

وی افزود: ازجمله ماژول‌های تخصصی پیش‌بینی‌شده در برنامه یکساله بانکداری دیجیتال «مشتری» خواهد بود که مشتمل بر شش درس تجربه دیجیتال مشتری و سفر مشتری، تعامل مشتری، بینش و رفتار مشتریان، بازاریابی دیجیتال، بینش و پذیرش مشتریان و شاخص‌های مشتری دیجیتال است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش همچنین در پایان به کارشناسان بازاریابی نیز این مژده را داد که ماژول‌های تخصصی «مشتری» در حوزه بانکداری دیجیتال، در آینده نزدیک برای کارشناسان بازاریابی بانک نیز برگزار خواهد شد.  در این برنامه آموزشی همچنین امیری، رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان، ضمن خیرمقدم به فراگیران، بر مشارکت جدی و دقیق فراگیران در این برنامه آموزشی تاکید و ابراز امیدواری کرد این برنامه آموزشی با حضور و مشارکت همه‌جانبه همکاران، ثمرات لازم را در پی داشته باشد. این برنامه آموزشی با حضور معاونت برنامه‌ریزی و معاونت شعب و بازاریابی برگزار شد.

عناوین برگزیده