تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۵
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۲۰۷۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی:

تمایل به سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن بیشتر شده است/ تعامل هر چه بیشتر دولت و مجلس برای گذار از شرایط موجود ضرورت دارد

می متالز - نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن نقطه اتکاء و امیدی را در این شرایط جنگ اقتصادی به وجود آورده است.
تمایل به سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن بیشتر شده است/ تعامل هر چه بیشتر دولت و مجلس برای گذار از شرایط موجود ضرورت دارد

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/173374/184A2886.jpg

به گزارش می متالز، روح الله عباسپور با بیان این مطلب، افزود: سرمایه گذاران اقدامات خوبی را در بخش صنعت و معدن انجام داده اند که باید با تسهیل شرایط کسب و کار، ورود سرمایه گذاران را تسهیل نماییم تا فرموده مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید بیش از پیش محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت تعامل میان دستگاه ها برای تحقق شعار سال، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند، امروز شرایط جامعه می طلبد که مجلس، دولت و دستگاه قضا دست به دست هم دهند و در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم، در تعامل با همدیگر مسایل و مشکلات کشور را حل نمایند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معاونت های پارلمانی دولت و وزارتخانه‌ها نقش بی بدیلی در ایجاد تعامل میان دولت و مجلس دارند که این بخش باید مدنظر و توجه قرار بگیرد.

 

انتخاب یک نماینده مجلس به عنوان معاون پارلمانی وزارت صمت جای تقدیر دارد

عباسپور انتخاب احمد انارکی محمدی را به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت سبب تقویت تعامل مجلس و این وزارتخانه دانست و گفت: آقای انارکی محمدی قبلاً نماینده مجلس شورای اسلامی بوده اند و با مشی مجلس و ضرورت تعامل میان وزارت و مجلس آشنا هستند و انتخاب ایشان تعامل مجلس و وزارت خانه را تقویت خواهد کرد که این انتصاب از سوی سرپرست وزارت صمت جای تقدیر و تشکر دارد.

عناوین برگزیده