تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۲۰۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
گزارش هفتگی؛

انعقاد ۱۲۵هزار قرارداد سکه برای تحویل آبان ۹۷

می متالز - هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۱۴۰هزار و ۳۳۳قرارداد آتی سکه به ارزش ۲۳هزار و ۱۴۹میلیارد ریال منعقد شد.
انعقاد ۱۲۵هزار قرارداد سکه برای تحویل آبان ۹۷

به گزارش می متالز، پرطرفدارترین سررسید این روزهای بازار آتی، آبان ماه سال آینده است که در این موعد تحویل ۱۲۵هزار و ۸۰۳ قرارداد به ارزش ۲۰هزار و ۸۴۲میلیارد ریال به ثبت رسید. بیشترین حجم معاملات روزانه این سررسید به شنبه گذشته با ۳۵هزار و ۵۸۶قرارداد و کمترین حجم معاملات نیز به پنجشنبه گذشته با ۱۱هزار و ۵۸۳قرارداد تعلق داشت. قیمت تسویه سکه تحویل آبان ۹۷ در پایان معاملات هفته گذشته نیز روی رقم یک میلیون و ۶۶۹هزار تومان قرار داشت.

همچنین بازیگران بازار آتی سکه ۸هزار و ۷۲۳قرارداد به ارزش یک هزار و ۴۱۱میلیارد ریال را برای تحویل شهریورماه سال آینده منعقد کردند. شنبه گذشته با ۲هزار و ۶۵۸قرارداد به عنوان پر معامله ترین و پنجشنبه گذشته با ۹۰۳قرارداد کم فروغ ترین روز سررسید شهریور ۹۷ بود؛ قیمت تسویه سکه در این موعد تحویل نیز روی رقم یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان ایستاد.

سررسیدهای تیر سال ۹۷ با یک هزار و ۸۶قرارداد به ارزش ۱۷۱میلیارد ریال، اردیبهشت ۹۷ با یک هزار و ۳۷۹قرارداد به ارزش ۲۱۴میلیارد ریال و اسفند امسال با ۳هزار و ۳۴۲قرارداد به ارزش ۵۰۹میلیارد ریال در رتبه های بعدی رده بندی بازار آتی سکه قرار گرفتند. قیمت تسویه در پایان معاملات هفته گذشته در سررسید تیر و اردیبهشت سال آینده به ترتیب یک میلیون و ۵۹۷هزار تومان و همچنین قیمت تسویه سررسید اسفند امسال یک میلیون و ۵۵۲هزار تومان به ثبت رسید.

عناوین برگزیده