تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۱۳
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۲۱۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دوره تعامل و‌کار در انجمن سنگ آهن آغاز شده است

می متالز - انجمن سنگ آهن ایران به دنبال تشکیل کنسرسیوم قدرتمند در حوزه معدن است.
دوره تعامل و‌کار در انجمن سنگ آهن آغاز شده است

به گزارش می متالز، مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ آهن ایران گفت: بعد از دو دوره موفق در هیئت مدیره انجمن سنگ آهن ایران زمان آن رسیده است تا یک کنسرسیوم بزرگ در حوزه سنگ آهن که متشکل از شرکت های بزرگ ، متوسط و‌کوچک است تشکیل دهیم.و این انجمن باید وارد فعالیت های اجرایی شود.

وی تصریح کرد:دوره جدید هیئت مدیره انجمن سنگ آهن دوره تعامل و کار است و این انجمن از حداکثر توان اعضا خود برای پیشبرد اهداف این بخش استفاده خواهد کرد.

اکبریان گفت: عمده موفقیت انجمن سنگ آهن ایران در دوره قبل مدیون زحمات مهندس سیاسی راد دبیر انجمن سنگ آهن بود و در دوره سوم از ایشان بعنوان مشاور توانمند در هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد.

رییس انجمن سنگ آهن ایران خاطر نشان کرد: استراتژی انجمن سنگ آهن در دور هییت مدیره جدید برا آن است که بتواند از دستاوردهای دو‌ دوره قبل استفاده کند و باید تعامل و کار در دستور کار قرار گیرد و تشکیل کنسرسیوم یکی از اهداف از پیش ترسیم شده است.
وی افزود: این تشکل از عاملان تشکیل انجمن سنگ آهن از جمله آقای محمد حبیبی استفاده خواهد کرد چرا که ایشان در تشکیل ساختار انجمن بعنوان دبیر در دوره اول نقش کلیدی داشتند و در دوره جدید وی بعنوان مشاور اجرایی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
اکبریان گفت: اعضا هییت مدیره جدید انجمن سنگ‌آهن مدیران شرکت بزرگ و معتبر این حوزه هستند که با توجه به انسجامی که می بینیم می توانیم نقش مهمی در کارهای بزرگ داشته باشیم.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت