تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۲۱۶۸۲
سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد؛

لزوم تسریع در پروژه ریلی آستارا_ آستارا

می متالز - موسوی با بیان اینکه احساس می ‌شود در پروژه بین‌ المللی راه‌آهن آستارا-آستارا کارها کند پیش می ‌رود، گفت: پیشنهاد می ‌شود طرف آذری و ایرانی سرعت کار را در این پروژه بیشتر کنند.
لزوم تسریع در پروژه ریلی آستارا_ آستارا

به گزارش می متالز، «سید عباس موسوی»امروز(جمعه،۱۰ مرداد) در جریان بازدید از زیرساخت های اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: شهرستان آستارا پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه با بیان اینکه آستارا یکی از شهرستان ‌های استراتژیک کشور و استان گیلان است، افزود: زیرساخت های اقتصادی آستارا برای کشور مهم و دارای اهمیت ویژه است.

وی موقعیت آستارا را در کشور و منطقه ممتاز دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان آستارا به لحاظ اقتصادی نقش ویژه ای در توسعه اقتصادی و روابط دو کشور همسایه ایران و جمهوری آذربایجان دارد.

موسوی با اشاره به اینکه احساس می ‌شود در پروژه بین‌ المللی راه‌آهن آستارا-آستارا کارها کند پیش می ‌رود، گفت: پیشنهاد می ‌شود طرف آذری و ایرانی سرعت کار را در این پروژه بیشتر کنند تا شاهد اتصال خط ریلی آستارا - آستارا به راه آهن رشت- قزوین باشیم.

گفتنی است، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه امروز(جمعه، ۱۰ مرداد) با حضور در آستارا از زیرساخت های اقتصادی این شهرستان مرزی بازدید کرد.

عناوین برگزیده