تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۲۱۷۵۰

آغاز عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ساری _ کیاسر _ سمنان

می متالز - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر باهدف افزایش ضریب ایمنی و سلامت کاربران جاده ای در محور ساری - کیاسر - سمنان خبر داد.
آغاز عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ساری _ کیاسر _ سمنان

به گزارش می متالز، حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به تردد بالای خودرو در جاده های مازندران، ایمن سازی محورهای این استان همواره جز اولویت های کاری ماست.

وی در ادامه ضمن اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر در محور ساری _کیاسر _ سمنان توسط راهداران پر تلاش این اداره کل عنوان کرد : با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی  نصب علائم، اَشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل، رنگ آمیزی نیوجرسی، پایه ها و نرده ها  شسشتو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.

جهانیان ضمن قدردانی از تلاش های راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی راه های مواصلاتی اظهار داشت: با توجه به فعالیت شبانه روزی راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ها، از مردم شریف کشور تقاضامندیم با توجه به شرایط موجود در سطح جامعه (انتشار مجدد ویروس کرونا)، از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده