تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۲۱۸۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل گهرزمین:

حوزه خبر موجب ارتقای جامعه پویا می‌شود

می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: حوزه خبر و خبرنگاری عرصه‌ای حساس و مهم است که دقت در شفافیت و ظرافت آن موجب تعالی و ارتقای یک جامعه پویا و هدفمند می‌شود.
حوزه خبر موجب ارتقای جامعه پویا می‌شود

به گزارش می متالز، علی‌اکبر پوریانی روز چهارشنبه در پیام تبریک خود به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار افزود: خبرنگار با تلاش بی وقفه در کنکاش رویدادها و انعکاس آن، نقشی رسا در جهت دهی به افکار عمومی، آگاهی بخشی و خوانش حقایق به گونه ای صحیح را ایفا می کند که در نهایت سلامت و بهروزی یک سرزمین و کشور را به همراه دارد. 

وی ادامه داد: بی شک در اقیانوس گسترده انسانی امروز، که هر لحظه آن سرشار از رویدادهای خرد و کلان و گوناگون است، نقش پررنگ حضور خبرنگار، اجتناب ناپذیر بوده و اینچنین رسالتی شگرف، نشات گرفته از شخصیتی پویا و کاوشگری است که قلبی به وسعت و بردباری کویر و استقامتی به اصالت و صلابت البرز دارد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت بزرگ مرد رسانه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را محضر یکایک خبرنگاران و اهالی رسانه ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی اضافه کرد: امید است که در سایه الطاف الهی و ظل توجهات حضرت‌ ولی عصر (عج) و تأسی از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تداوم پایبندی به حقیقت و شفافیت و روشنگری در جامعه، همواره در مسیر رشد و باروری اندیشه ها پیروز و سربلند باشید.

۱۷ مردادماه در تقویم ملی ایران به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد