تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۲۱۸۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صمت اردبیل:

افزایش نظارت بر فعالیت عاملان توزیع سیمان در اردبیل/ با متخلفان برخورد می‌شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش نظارت بر فعالیت عاملان توزیع سیمان در استان اردبیل خبر داد.
افزایش نظارت بر فعالیت عاملان توزیع سیمان در اردبیل/ با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش می متالز، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشوری و اعلام سازمان حمایت، سیمان در فهرست کالا‌های اولویت دار قرار گرفت.

او بیان کرد: نرخ فروش در درب کارخانه برای هر تن سیمان پاکتی خاکستری ۲۸۵ هزار تومان و برای هر تن سیمان فله‌ای ۲۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به نشست مشترک سازمان حمایت با انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مقرر گردیده تحویل سیمان توسط واحد‌های تولیدی منحصراً به عاملین توزیع رسمی و مطابق دستورالعمل مربوطه صورت گیرد.

صادقی با اشاره به توافق اعضای جلسه تنظیم بازار برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز گفت: سیمان مورد نیاز انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحد‌های تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفی نامه رسمی هستند.

او افزود: بازرسان این سازمان بر فعالیت عاملان توزیع سیمان نظارت می‌کنند و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گوشت مرغ، لوازم خانگی و تایر سواری و باری از دیگر کالا‌هایی هستند که در اولویت بازرسی‌ها قرار دارند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی و اصناف، در کنار دیگر کالا‌ها، بر فرایند تأمین و توزیع این کالا‌ها نظارت جدی دارند.

عناوین برگزیده