مدیرعامل شرکت ملی مس در بازدید از یک واحد تحقیقاتی و آزمایشگاهی:
به گزارش می متالز، همچنین شاهین نقره ای و رتبه دوم در رشته فیلم تبلیغاتی و دو شاهین برنزی و مقام سوم در رشته های بروشور و مسوولیت اجتماعی به آثار ذوب آهن اصفهان اختصاص یافت.
در این جشنواره که با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» و با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه تبلیغات کشور برگزار شد، آثار ارسالی ذوب آهن اصفهان پس از ارزیابی توسط کمیته داوران در رشته های مذکور، برتر شناخته شد.
در این جشنواره از بین ۲۲۳۵ اثر ارسالی، ۵۵۸ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان ۴۶ اثر حائز رتبه و دریافت جایزه شد.