تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۲۲۱۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

“شاهین طلایی فیلم مستند در کمند نیم قرن تجربه ذوب آهن اصفهان”

می متالز - ذوب‌ آهن اصفهان موفق شد در پنجمین جشنواره تبلیغات ایران، چهار شاهین طلایی، نقره ای و برنز ی را به افتخارات خود بیافزاید. در این جشنواره که روز یکشنبه ۵ مردادماه به منظور معرفی برترین آثار و آگهی‌های تبلیغاتی یکسال اخیر برگزار شد، ذوب آهن اصفهان؛ مادر صنعت فولاد کشور در رشته فیلم مستند ضمن کسب رتبه اول، شاهین طلایی و لوح سپاس این جشنواره را دریافت کرد. این فیلم مستند، بیش از نیم قرن حیات و تجربه مادر صنعت فولاد کشور را به تصویر کشیده است.
“شاهین طلایی فیلم مستند در کمند نیم قرن تجربه ذوب آهن اصفهان”

به گزارش می متالز، همچنین شاهین نقره ای و رتبه دوم در رشته فیلم تبلیغاتی و دو شاهین برنزی و مقام سوم در رشته های بروشور و مسوولیت اجتماعی به آثار ذوب آهن اصفهان اختصاص یافت.
در این جشنواره که با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب مشتری» و با حضور جمعی از اساتید و صاحب‌نظران حوزه تبلیغات کشور برگزار شد، آثار ارسالی ذوب آهن اصفهان پس از ارزیابی توسط کمیته داوران در رشته های مذکور، برتر شناخته شد.
در این جشنواره از بین ۲۲۳۵ اثر ارسالی، ۵۵۸ اثر به مرحله نهایی راه یافت و در پایان ۴۶ اثر حائز رتبه و دریافت جایزه شد.

عناوین برگزیده