تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۱۲۲۲۲۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بهره برداری از سامانه BTS معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران

می متالز - سامانه BTS تلفن همراه مجتمع سرب و روی مهدی آّباد شهرستان مهریز مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره برداری از سامانه BTS معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران

به گزارش می متالز، در آیین بهره برداری از این سامانه که با حضور فرماندار مهریز، مدیر مخابرات یزد، مدیر عامل مجتمع معدنی سرب و روی و جمعی از مسوولان برگزار شد، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد به تشریح پروژه مذکور پرداخت و گفت: این سایت با تکنولوژی های 2G و 3G با سرمایه بالغ بر 15 میلیارد ریال با مشارکت معدن سرب و روی  راه اندازی شد.

 وی افزود: در ادامه روند اجرای فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان، سایت BTS تلفن همراه مجتمع سرب و روی مهدی آّباد بهادران شهرستان مهریز هشتمین سایت در استان بود که راه اندازی شد.

در این مراسم صفری مدیر عامل مجتمع معدنی سرب و روی مهدی آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه این معدن بزرگترین معدن سرب و روی در خاورمیانه و دومین معدن در جهان می باشد از زحمات مدیر و متخصصان مخابرات در برقراری ارتباط تلفن همراه برای پرسنلی که ساکن در این معدن می باشند قدردانی می کنم.  

منبع: یزد فردا
عناوین برگزیده