تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۱۲۲۳۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن خبرداد؛

یک میلیارد تومان آورده شیفت‌ ایثار در ذوب آهن/ آورده های شیفت ایثار در تهیه کمک های مومنانه استفاده می شود

می متالز - فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن گفت: ارزش ریالی فعالیت شیفت‌ ایثار در ذوب آهن اصفهان در یک سال گذشته تاکنون حدود یک میلیارد تومان برآورده شده است.
یک میلیارد تومان آورده شیفت‌ ایثار در ذوب آهن/ آورده های شیفت ایثار در تهیه کمک های مومنانه استفاده می شود

به گزارش می متالز، سرهنگ مهران مختاری در حاشیه مرحله دوم کمک مؤمنانه ذوب آهن اظهار کرد: رهبر انقلاب کمک مؤمنانه را مصداق انقلابی گری دانستند، ما باید برای خیر رساندن از یک دیگر سبقت بگیریم.

فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن گفت: شرکت ذوب ‌آهن فعالیت‌ های خوبی را در بحث کمک مؤمنانه انجام دادند و مرحله اول این کمک ها با جمع آوری جهیزیه، بسته های معیشتی و لوازم تحریر و مواد غذایی، فعالیت های جهادی و شیفت ایثار انجام شد.

وی افزود: امروز در مراسم گرامداشت 286 شهید ذوب آهن، بسته های معیشتی و لوازم تحریر آماده شده است و شیفت ایثار هم امروز فعالیت می کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اجرای شیفت ایثار در شرکت ذوب آهن، بیان کرد: شیفت‌ ایثار، ضایعات فلزی و آلیاژ فرومنگنز را جمع‌آوری می کنند که ارزش ریالی آن از یک سال گذشته تاکنون حدود یک میلیارد تومان برآورده شده است.

وی ادامه داد: از مدیرعامل ذوب آهن می خواهیم که بخشی از این آورده را به کارهای جهادی و خیریه والفجر ذوب ‌آهن اختصاص دهند.

فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن با اشاره به همراهی مدیران ذوب آهن برای جمع آوری کمک مؤمنانه گفت: موکب‌های مختلفی در سطح شرکت ذوب آهن برای جمع ‌آوری هزینه کمک‌ های مؤمنانه برپا شد و تعدادی از کارکنان با کسر از حقوق برای تهیه اقلام مشارکت کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که کار انقلابی را باید با عمل اثبات کرد و تمایل داریم که مدیران شرکت برای مرحله دوم کمک مؤمنانه ما را یاری کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد