تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۲۲۳۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن خبرداد؛

یک میلیارد تومان آورده شیفت‌ ایثار در ذوب آهن/ آورده های شیفت ایثار در تهیه کمک های مومنانه استفاده می شود

می متالز - فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن گفت: ارزش ریالی فعالیت شیفت‌ ایثار در ذوب آهن اصفهان در یک سال گذشته تاکنون حدود یک میلیارد تومان برآورده شده است.
یک میلیارد تومان آورده شیفت‌ ایثار در ذوب آهن/ آورده های شیفت ایثار در تهیه کمک های مومنانه استفاده می شود

به گزارش می متالز، سرهنگ مهران مختاری در حاشیه مرحله دوم کمک مؤمنانه ذوب آهن اظهار کرد: رهبر انقلاب کمک مؤمنانه را مصداق انقلابی گری دانستند، ما باید برای خیر رساندن از یک دیگر سبقت بگیریم.

فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن گفت: شرکت ذوب ‌آهن فعالیت‌ های خوبی را در بحث کمک مؤمنانه انجام دادند و مرحله اول این کمک ها با جمع آوری جهیزیه، بسته های معیشتی و لوازم تحریر و مواد غذایی، فعالیت های جهادی و شیفت ایثار انجام شد.

وی افزود: امروز در مراسم گرامداشت 286 شهید ذوب آهن، بسته های معیشتی و لوازم تحریر آماده شده است و شیفت ایثار هم امروز فعالیت می کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اجرای شیفت ایثار در شرکت ذوب آهن، بیان کرد: شیفت‌ ایثار، ضایعات فلزی و آلیاژ فرومنگنز را جمع‌آوری می کنند که ارزش ریالی آن از یک سال گذشته تاکنون حدود یک میلیارد تومان برآورده شده است.

وی ادامه داد: از مدیرعامل ذوب آهن می خواهیم که بخشی از این آورده را به کارهای جهادی و خیریه والفجر ذوب ‌آهن اختصاص دهند.

فرمانده حوزه شهید تندگویان ذوب آهن با اشاره به همراهی مدیران ذوب آهن برای جمع آوری کمک مؤمنانه گفت: موکب‌های مختلفی در سطح شرکت ذوب آهن برای جمع ‌آوری هزینه کمک‌ های مؤمنانه برپا شد و تعدادی از کارکنان با کسر از حقوق برای تهیه اقلام مشارکت کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که کار انقلابی را باید با عمل اثبات کرد و تمایل داریم که مدیران شرکت برای مرحله دوم کمک مؤمنانه ما را یاری کنند.

عناوین برگزیده