تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۵:۴۲
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۲۲۳۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رزمایش شیفت ایثار در معدن اصلی زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان

می متالز - رئیس معدن اصلی زغال‌سنگ بخش طغرلجرد کوهبنان گفت: در شیفت ایثار معدن اصلی بیش از ۶۰۰ کارگر در سه شیفت کاری مشارکت دارند که این مهم موجب افزایش ۲۰ درصدی تولید زغال‌سنگ در حدود ۵۰ تن خواهد بود.
رزمایش شیفت ایثار در معدن اصلی زغال‌سنگ شهرستان کوهبنان

به گزارش می متالز، مجتبی رنجبر رئیس معدن اصلی زغال‌سنگ‌ بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان اظهار داشت: کارگران معادن زغال‌سنگ همواره در خط مقدم تولید در اعماق درونی زمین برای گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برجهش تولید تاکید شده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارگران معادن زغال‌سنگ در تحقق این مهم فعالیت دارند.

رئیس معدن اصلی زغال‌سنگ بخش طغرالجرد افزود: این معدن تقریبا در دهه ۵۰ به صورت رسمی راه‌اندازی شده اما در حال حاضر ذخایر بالای ۲۴۰۰رو به اتمام است.

وی بیان داشت: طرح بهره‌برداری از افق‌های زیر ۲۴۰۰ در حال اجراست که اولین افق در سال ۹۸ راه‌اندازی شد و اولین کارگاه استخراج به بهره‌داری رسید 

 رنجبر ابراز داشت: پیش‌بینی این است که با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش تولید و اشتغال جدید در معادن شهرستان باشیم .

وی عنوان کرد: در شیفت ایثار معدن اصلی بیش از ۶۰۰ کارگر در سه شیفت کاری مشارکت دارند که این مهم موجب افزایش ۲۰ درصدی تولید زغال‌سنگ در حدود ۵۰ تن خواهد بود.

 

عناوین برگزیده