تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۱۲۲۴۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

بخش خصوصی باید موتور محرکه مدیران دولتی برای تحقق جهش تولید باشد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بخش خصوصی باید موتور محرکه مدیران دولتی برای تحقق جهش تولید باشد.
بخش خصوصی باید موتور محرکه مدیران دولتی برای تحقق جهش تولید باشد

به گزارش می متالز، محمد دره‌وزمی در جلسه شورای هم‌خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: مدیران بخش دولتی باید موانع پیش روی تولیدکنندگان را بردارند نه اینکه خود به سدی در برابر فعالیت آنها تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه لازمه مدیریت جهادی برای تحقق جهش تولید وجود مدیران باشهامت و ریسک پذیر است، اضافه کرد: انتظار می رود مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان همدل و هماهنگ در راستای جهش تولید تلاش کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه مدیری که از سرمایه‌گذار حمایت نکند خادم مردم نیست، افزود: بیکاری مشکل مردم استان است، مدیرانی که در کمترین زمان ممکن درخواست سرمایه گذاران را اجرایی می‌کنند می‌توانند مدعی خدمتگزاری مردم را داشته باشند.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه پروژه‌های خوب و تاثیرگذاری، وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان شروع کرده است، یادآور شد: انتظار می‌رود شورای هم خانواده هم بخش دولتی و هم خصوصی برای اتمام این پروژه‌ها و ایجاد اشتغال در استان تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی باید موتور محرکه مدیران دولتی بوده و در این راستا همواره در عمل نه در حرف پیگیر و مطالبه گر باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: امسال فشار اقتصادی و استرس بیماری کرونا بر مردم حاکم شده و شرایط سختی را برای آنها ایجاد کرده است و باید در راستای امیدوار کردن اقشار مختلف و ادامه فعالیتشان اقدام کنیم.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش‌های مهدی مرادی سرپرست معاونت امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تجلیل و مهدی سیفی باغی به عنوان سرپرست معاون امور معادن این سازمان معرفی شد.

عناوین برگزیده