تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۲
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۲۲۵۳۵
فیروزی نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد:

بررسی وضعیت شبکه ملی اطلاعات و اجرای دولت الکترونیک با حضور وزیر ارتباطات

می متالز - نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست گزارش مفصلی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته توسط وزارت ارتباطات در خصوص اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در حوزه شبکه ملی اطلاعات و تدوین سند معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات ارائه شد.
بررسی وضعیت شبکه ملی اطلاعات و اجرای دولت الکترونیک با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش می متالز، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (سه شنبه، 14 مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

وی اظهار کرد: براساس گفته های جهرمی اقدامات مناسبی در حوزه شبکه ملی اطلاعات، اجرای دولت الکترونیک، راه اندازی و تقویت پیام رسان های داخلی، اقتصاد دیجیتال و گسترش پوشش اینترنت و ...  انجام گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به نظرات نمایندگان اشاره کرد و ادامه داد: تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تکمیل سامانه دولت الکترونیک، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و گسترش اقتصاد دیجیتال، رفع مشکلات کارکنان شرکت مخابرات در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد از محورهای صحبت نمایندگان بود.

براساس این گزارش در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سوالاتی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ضرورت گسترش اینترنت در مناطق محروم، کنترل فضای مجازی از نظر فرهنگی و ... مطرح شد که آذری جهرمی به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

عناوین برگزیده