تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۱۲۲۷۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کارگران هپکو:

تکلیف سهامداران شرکت را روشن کنید

می متالز - کارگران شرکت هپکو اراک، بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات سنگین خاورمیانه در ادامه روزهای گذشته دست به تجمع زدند و خواستار تعیین تکلیف سهامدار ان شدند.
تکلیف سهامداران شرکت را روشن کنید

به گزارش می متالز به نقل از تحلیل بازار، کارگران هپکو اراک برای هفتمین روز متوالی دست از کار کشیدند و دست به تجمع در این شرکت زدند؛ این کارگران می‌گویند دو ماه حقوق نگرفته‌ایم و سهامدار مجموعه هنوز تعیین تکلیف نشده است. رنجبر، نائب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو  با تایید تجمع کارگران هپکو گفت: دغدغه اصلی تعیین تکلیف سهامدار این مجموعه است.

این کارگران معتقدند با توجه به ابلاغ به مسوولان کشوری و استانی مبنی بر عدم توانایی تیم مدیریتی این شرکت، نبود کار و تولید مستمر در سال جهش تولید، عدم پرداخت حقوق و مطالبات به حق کارگران و پرسنل این مجموعه، وارد شدن تیم مدیریتی به بحثهای حاشیه ای و نپرداختن به امورات واقعی هپکو، عدم حضور مدیر شرکت در سال جهش تولید، عدم حق امضا مدیریت هلدینگ و گذشت فرصت یکساله به این تیم مدیریتی برای اصلاح امور بزرگترین شرکت ماشین آلات سنگین خاورمیانه پرسنل و کارگران خواهان حضور تیم کامل مدیریتی هپکو در مجموعه و پاسخگویی به مطالبات به حق کارگران می باشند.

 

عناوین برگزیده