تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۳
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۲۲۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گذری بر ۵ سال عملکرد انجمن سنگ آهن ایران

می متالز - تاریخچه انجمن سنگ آهن ایران را می توان در سه دوره تقسیم بندی کرد. دردوره اول بیشتر به موضوع ایجاد زیر ساخت‌ها پرداختیم در آن دوره شرایط بازار سنگ آهن بهتر از اوضاع فعلی بود و تولید کنندگان این حوزه انگیزه بیش‌تری برای دفاع از صنف خود داشتند.
گذری بر ۵ سال عملکرد انجمن سنگ آهن ایران

به گزارش می متالز، همانطور که می دانید در ابتدای تاسیس انجمن سنگ آهن نیازمند صرف زمان بیش‌تری نسبت به هر دوره بودیم.
‎در این جا باید تشکر ویژه ای از هیئت مدیره دور اول انجمن سنگ آهن بخصوص خانم سلطانی و آقای حبیبی داشته باشم که انصافا در ایجاد ساختار این تشکل نوپا نقش کلیدی داشتند.
‎دوره دوم انجمن دوره تحکیم مواضع و‌پایداری بود در این دوره با مدیریت موفق آقای قیافه توانستیم دستاوردهای بزرگی کسب کنیم
‎کار تیمی و گروهی از شاخصه های اصلی دوره دوم انجمن سنگ آهن ایران بود.
‎به اعتقاد بنده در دوره دوم دکتر بهرام شکوری بعنوان رییس کمیسیون معدن و‌صنایع معدنی اتاق ایران نقش اساسی داشت و دکتر کیوان جعفری طهرانی دوست دانشمند و عالم بعنوان عضو هیئت مدیره انجمن و رییس امور بین الملل توانست بخش معدن بخصوص سنگ آهن ایران را به جامعه بین المللی معرفی کند.

‎دوره سوم هیئت مدیره انجمن سنگ آهن با دوره ای متفاوت همراه شده است بطوری ساختار اصلی هیئت مدیره این تشکل معدنی را شرکت های بزرگ و معتبر تشکیل می دهند

‎بطوریکه حضور همزمان خانم فرزانه معصومی فعال اقتصادی و کار افرین نمونه و علی صفریان و دو عضو قبلی هیئت مدیره در دوره جدید می تواند دور نمای مطلوبی را ترسیم کند.
‎شعار هیئت مدیره جدید انجمن سنگ آهن کار و تعامل است.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده