تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۵
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
براساس شاخص های ارزیابی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفت:

رتبه دوم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ارزیابی عملکرد سال 98 استانها

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم این سازمان در ارزیابی عملکرد سال 98 استانها خبر داد.
رتبه دوم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ارزیابی عملکرد سال 98 استانها

به گزارش می متالز، مهدی یحایی با اعلام این خبر گفت: طی ارزیابی صورت گرفته از عملکرد سال 98 استانها بر اساس شاخص های ارزیابی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، سازمان صمت استان سمنان حائز رتبه دوم در منطقه دوم کشوری شده است.

وی تصریح کرد: در این ارزیابی، عملکرد سازمان های صمت استانها در سال 98 و براساس دستورالعمل های صادره توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بمنظور تنظیم بازار ، بازرسی و نظارت بر قیمت، حمایت از تولید و ارتقای تعامل و همکاری با سازمان های صمت استانها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در این ارزیابی ، استانها به 3 منطقه کشوری تقسیم بندی شده اند که استان سمنان با قرار گرفتن در منطقه دوم ، در بین 11 استان این منطقه با کسب امتیازات لازم و بر اساس شاخص های ارزیابی و نظرات مدیریتی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

یحیایی همچنین از کسب رتبه سوم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در رضایت مندی مردمی خبر داد و افزود: طی ارزیابی انجام شده ، استان سمنان با 80 درصد رضایت مندی مردمی در رسیدگی به شکایات مردمی رتبه سوم در کل کشور را دارا می باشد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت