تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۳۴
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۱۲۳۸۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد:

قول مسوولان سازمان بورس برای حل مشکلات شرکت های کارگزاری

می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی با تاکید بر لزوم ارتقا و بروز رسانی نرم افزاری شرکت های کارگزاری گفت: مسوولان سازمان بورس، قول مساعد داده اند و نمایندگان نیز پیگیر این موضوع هستند.
قول مسوولان سازمان بورس برای حل مشکلات شرکت های کارگزاری

به گزارش می متالز، مهدی طغیانی با اشاره به مشکلات نرم افزاری برخی کارگزاری های بورس در هسته معاملات که در روزهای اخیر منجر به بروز چالش جدیدی برای فعالان بازار سرمایه شده گفت: در جلساتی با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مسوولان سازمان بورس، مقرر شد مشکلات در سریع ترین زمان ممکن مرتفع شود.

وی ادامه داد: ارتقا نرم افزاری کارگزاری ها با توجه به افزایش حجم بسیار زیاد سهامداران مهم بوده و مسوولان سازمان بورس، قول مساعد داده اند و نمایندگان نیز پیگیر این موضوع هستند. سازمان بورس به عنوان متولی این امر باید شرایط لازم را فراهم کرده و از روش های مختلف به سهامداران آموزش و مشاوره دهد.

طغیانی افزود: برخی کارگزاری ها در حوزه آموزش به کاربران بسیار خوب عمل کرده و برخی نیز دارای اشکالاتی بوده که تذکرات لازم توسط سازمان بورس داده شده است. البته آموزش و مشاوره ، وظیفه کارگزاری ها نیست و اگر انجام نشود، تخلفی صورت نگرفته اما باید مردم برای خرید و فروش سهام آموزش های لازم را کسب کنند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده