تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۲۴۲۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین:

اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی است

می متالز - سرمربی تیم لیگ برتری کشتی فرنگی فولاد اکسین گفت: اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی استان است و برای کسب موفقیت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی است

به گزارش می متالز، مجید قائدی روز چهارشنبه اظهار داشت: برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی آماده هستیم، در این فصل کشتی گیران خوب خوزستانی را به خدمت گرفتیم و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ضمن تشکر از حمایت های ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین اظهار داشت: خوشبختانه امسال با حمایت های این شرکت وارد مسابقات لیگ برتر شدیم و در جذب بازیکن تا حدودی خوب عمل کردیم. با این که هزینه کل تیم ما زمین تا آسمان با تیم های دیگر متفاوت است اما برای کسب مقام می جنگیم و می خواهیم قدرتمان را به حریفان نشان دهیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد اکسین افزود: ما ترکیبی از کشتی گیران اندیمشک، ایذه و اهواز را در تیممان داریم و این احتمال وجود دارد که با صعود به مراحل بالاتر از کشتی گیران دیگری بهره مند شویم. در حال حاضر بچه های اهواز و ایذه زیر نظر مربیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز مشغول تمرین هستند همچنین کشتی گیران اندیمشکی در شهرشان به فعالیت می پردازند.

وی عنوان کرد: تیم های ایران مال، یزد، دانشگاه آزاد و فولاد اکسین جزو قدرت های این دوره از مسابقات به شمار می روند اما باید دید شرایط مسابقات به چه شکل پیش می رود. ابتدا منتظر قرعه کشی لیگ هستیم تا بر اساس گروه بندی مسابقات، برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

قائدی گفت: هادی شعبانی، پویا ناصرپور، امیرحسین خوانساری، مهرداد مردانی، کرامت عبدولی، علی زکایی مهر، عظیم گرمسیری، امین کاویانی نژاد، محمد شربی نیازی، مهدی هدایی، محمد سرخی نژاد، رامین طاهری، علی شریفی، محمدامین حمیدی اصل، محمد یگانه و پارسا نظری کشتی گیران حاضر در تیم فولاد اکسین هستند که امیدواریم نتایج خوبی کسب کنند.

وی در پایان گفت: خوزستان مهد کشتی فرنگی کشور به شمار می رود و امیدواریم با آمدن اردوان صاحب شاهد گسترش کشتی فرنگی و آزاد در تمام استان و حضور کشتی گیران بیشتری در تیم های ملی باشیم.     

عناوین برگزیده