تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۸
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۲۵۶۵۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قرعه کشی امروز پیش فروش دو محصول سایپا

می متالز - امروز مراسم قرعه‌کشی برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت‌ نام نهایی در دور جدید طرح پیش‌ فروش دو محصول سایپا انجام می شود.
قرعه کشی امروز پیش فروش دو محصول سایپا

به گزارش می متالز، سایپا اعلام قرعه‌کشی دور جدید پیش‌فروش دو محصول کوییک اس و ساینا اس و مربوط به ۲۵ مرداد، امروز برای معرفی منتخبان مجاز به ثبت‌نام نهایی انجام  می‌شود.

براساس این گزارش، پیش‌ پرداخت کوییک اس و ساینا اس با پیش پرداخت ۴۰.۸ و ۳۹.۸ میلیون تومانی و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ است و محدودیت‌های قبلی مربوط به کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی درنظر گرفته شده است.

منتخبان خرید خودرو در طرح‌ های فروش فوق‌العاده، پیش‌ فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا و ایران‌خودرو امکان شرکت در این طرح را ندارند.

همچنین متقاضیانی که در خرداد و تیر سال‌جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و انتخاب نشده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و کلمه عبور ندارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده