تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۲۵۸۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
همزمان با اولین روز از هفته دولت؛

یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز به بهره‌ برداری رسید

می متالز - همزمان با اولین روز از هفته دولت، طرح توسعه یک واحد صنعتی در شهرستان البرز روز شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور «استاندار قزوین» و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز به بهره‌ برداری رسید

به گزارش می متالز، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در آیین افتتاح طرح توسعه این شرکت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه اولویت این سازمان در سال جهش تولید فعال کردن واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است، بیان کرد: به همین منظور پایش مستمر و روزانه واحدهای صنعتی غیر فعال و راکد در دستور کار قرار گرفته است تا با احیای آنها برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان اقدام شود.

عزیز الله افضلی افزود: امسال برای راه اندازی ۱۰۰ واحد غیر فعال و راکد در استان هدفگذاری کرده‌ایم و تمام تلاش خود را برای تحقق این سیاستگذاری به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح توسعه شرکت سوپیتا با حضور استاندار قزوین،افزود: این واحد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی میزان تولید خود را دو برابر افزایش داده و همچنین برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای طرح و توسعه این شرکت در راستای افزایش تنوع محصولات، بی نیاز کردن کشور از واردات و همچنین افزایش صادرات به چندین کشور به ویژه اتحادیه اروپا و کشور آلمان صورت گرفته است.

شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران در شهرستان البرز استان قزوین قرار داشته و در ۱۵ کیلومتر شهر قزوین واقع شده است.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

عناوین برگزیده