تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۱۲۶۱۱۱
سرویس خبر : انرژی
مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات فولاد مبارکه اعلام کرد:

اجرای پروژه سیستم اسکادای پست‌های برق شهید خرازی

می متالز - مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات فولاد مبارکه گفت: در حال حاضر سیستم اتوماسیون سطح دو توزیع برق شهید خرازی راه‌اندازی شده و در حال بهره‌برداری است. کنترل و مانیتورینگ پست‌های NIS2, MIS2 و RED2 از طریق این سیستم انجام می‌شود.
اجرای پروژه سیستم اسکادای پست‌های برق شهید خرازی

به گزارش می متالز، مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات فولاد مبارکه ضمن تایید این خبر اظهار داشت: اجرای این پروژه به‌صورت EPC و با هزینه حدود یک میلیون یورو و حدود 30 میلیارد ریال به شرکت ایریسا محول گردید.

علیرضا استکی با بیان اینکه در حال حاضر سیستم اتوماسیون سطح دو توزیع برق شهید خرازی راه‌اندازی شده و در حال بهره‌برداری است ادامه داد: کنترل و مانیتورینگ پست‌های NIS2, MIS2 و RED2 از طریق این سیستم انجام می‌شود. در این پروژه تأمین نرم‌افزار اسکادا به همراه پشتیبانی شرکت طرف قرارداد انجام شده است. ضمن اینکه تمامی عملیات مهندسی، نصب و راه‌اندازی سیستم و همچنین برنامه‌نویسی فانکشن‌های تخصصی اسکادا با استفاده از توان داخلی و به همت شرکت ایریسا صورت پذیرفته است.

وی افزود: این پروژه شامل دو بخش اصلی مرکز کنترل اسکادا و RTU های جمع‌آوری داده‌هاست.

مدیر اجرای پروژه‌های انرژی و سیالات فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود از زحمات و همکاری‌های معاونت اجرای پروژه‌ها، مدیریت ارشد خدمات فنی و پشتیبانی، مدیریت ناحیۀ انرژی و سیالات، شرکت مهندسی فولاد و همچنین شرکت ایریسا به‌عنوان پیمانکار مجری پروژه تقدیر و تشکر کرد.

عناوین برگزیده