تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۳
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت هرمزگان خبر داد:

۴ طرح بزرگ صنعتی و معدنی هرمزگان امسال بهره برداری می شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده وزارت متبوع سه طرح بزرگ و ملی در شرکت‌های گندله‌سازی مادکوش، فولاد کاوه جنوب کیش و پدیده کاوش ایرانیان که در استان هرمزگان قرار دارند به بهره‌برداری می‌رسد.
۴ طرح بزرگ صنعتی و معدنی هرمزگان امسال بهره برداری می شود

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی اظهار داشت: این سه طرح صنعتی و معدنی جزو طرح‌های مهم و ملی استانی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال حدود یک هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: شرکت گندله‌سازی مادکوش یکی از طرح‌های پیشران و ملی استان است که با سرمایه‌گذاری دو هزار و 300 میلیارد تومان، ظرفیت تولید دو هزار و 500 هزار تن گندله آهن را دارد که با راه‌اندازی این طرح زمینه اشتغال 360 نفر ایجاد خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: طرح توسعه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه یک هزار و 200 هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سرمایه‌گذاری هزار و 115 میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مهم استان است که 805 نفر به‌طور مستقیم با راه‌اندازی طرح توسعه این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

وی اضافه کرد: طرح توسعه شرکت پدیده کاوش ایرانیان با ظرفیت تولید سالانه 600 هزارتن کنسانتره آهن با سرمایه‌گذاری 113 میلیارد تومان سومین طرح بزرگ و ملی استان است که با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 44 نفر فراهم خواهد شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد