تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۳
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۲۶۴۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت هرمزگان خبر داد:

۴ طرح بزرگ صنعتی و معدنی هرمزگان امسال بهره برداری می شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده وزارت متبوع سه طرح بزرگ و ملی در شرکت‌های گندله‌سازی مادکوش، فولاد کاوه جنوب کیش و پدیده کاوش ایرانیان که در استان هرمزگان قرار دارند به بهره‌برداری می‌رسد.
۴ طرح بزرگ صنعتی و معدنی هرمزگان امسال بهره برداری می شود

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی اظهار داشت: این سه طرح صنعتی و معدنی جزو طرح‌های مهم و ملی استانی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال حدود یک هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: شرکت گندله‌سازی مادکوش یکی از طرح‌های پیشران و ملی استان است که با سرمایه‌گذاری دو هزار و 300 میلیارد تومان، ظرفیت تولید دو هزار و 500 هزار تن گندله آهن را دارد که با راه‌اندازی این طرح زمینه اشتغال 360 نفر ایجاد خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: طرح توسعه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت تولید سالانه یک هزار و 200 هزار تن انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سرمایه‌گذاری هزار و 115 میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مهم استان است که 805 نفر به‌طور مستقیم با راه‌اندازی طرح توسعه این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

وی اضافه کرد: طرح توسعه شرکت پدیده کاوش ایرانیان با ظرفیت تولید سالانه 600 هزارتن کنسانتره آهن با سرمایه‌گذاری 113 میلیارد تومان سومین طرح بزرگ و ملی استان است که با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود 44 نفر فراهم خواهد شد.

عناوین برگزیده