به گزارش می متالز، سهامدارانی که در خصوص سهام عدالت خود شامل فروش، واریز وجه، ثبت درخواست و… مشکل دارند میتوانند مشکلات خود را از طریق برنامههای پیامرسان مجازی ارسال و پیگیری کنند.
طبق اعلام کارگزاری بانک ملی، مشتریان این کارگزاری که درخواست فروش سهامشان را ثبت کردهاند ولی در فرایند ثبت درخواست و دریافت پول آن مشکل دارند و میتوانند مشکل خود را از طریق اپلیکیشنهاى پیامرسان به شماره ٠٩٠٢۶٨١٢۵٩٢ ارسال کنند.
بنابراین کارگزاری بانک ملی مشکلات ارسال شده به این شماره را بررسی میکند و پاسخگوی ابهامات مشتریان خواهد بود.