تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۲۶۹۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

افزایش بی اعتمادی سهامدار/ بانکی‌ها و کمترین تاثیر از دلار

می متالز - عدم عرضه دارادوم و برخی اخبار ضد و نقیض طی چند روز اخیر، سهامداران را نسبت به بازار سرمایه بی اعتماد کرده است.
افزایش بی اعتمادی سهامدار/ بانکی‌ها و کمترین تاثیر از دلار

افزایش بی اعتمادی سهامدار و قرمز شدن صف فروش

به گزارش می متالز، وحید حسن‌پور دبیر، مدیرعامل کارگزاری صباتامین در بررسی بازار سرمایه گفت: اخبار ضد و نقیض چند روز اخیر، سهامداران را نسبت به دارادوم و دیگر مسائل بی اعتماد کرد. 


وی ادامه داد: عدم عرضه و اتفاقاتی از این دست شائبه‌ها را در بازار افزایش داده و افراد در صف فروش، قصد خود را مصمم برای کاهش ریسک حفظ کردند. 

این کارشناس بازارسرمایه خاطرنشان کرد: بازار در حال ورود به ماه شهریور بوده که شناسایی سود برخی سرمایه‌گذاران و ریسک‌های سیاسی احتمال تولید نقدینگی در بورس را افزایش خواهد داد.

حسن‌پور در بررسی حرکت آتی شاخص تصریح کرد: به نظر می‌رسد در هفته بعد شاهد رشد یا نزول در بازار نبوده و بازدهی عجیب و دور از ذهنی رخ نخواهد داد چراکه اخبار خاصی درخصوص گزارش شرکت‌ها نیز به چشم نمی‌خورد. در این شرایط سهام صنعت بانکداری را که کمترین تاثیر از دلار را گرفته و در گروه صندوق‌های دولتی نیز قرار ندارد می‌توان ارزنده دانست.
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد