تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۲۷۰۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کل بیمه مرکزی:

ساده‌سازی فرآیند عرضه محصولات بیمه‌ای یک ضرورت است

می متالز - رئیس کل بانک مرکزی گفت: ایجاد تحول بنیادین در صنعت بیمه در گرو همکاری بیشتر شبکه فروش با شرکت‌های بیمه و تلاش برای ایجاد جذابیت‌ در طراحی محصولات صنعت بیمه است.
ساده‌سازی فرآیند عرضه محصولات بیمه‌ای یک ضرورت است

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی گفت: یافتن راهکارهای نوین برای فروش بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور علاوه بر گسترش آرامش در جامعه به افزایش نرخ رشد اقتصادی نیز منتهی خواهد شد. ساده سازی فرآیند فروش محصولات بیمه‌ای از روش‌هایی است که در افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای نقشی اساسی دارد.

وی از ایجاد جذابیت در بازارهای جانبی صنعت بیمه به عنوان عامل مهم سرمایه گذاری عمومی یاد کرد و گفت: صنعت بیمه در وضعیتی قرار دارد که باید مانند بازارهای موازی مالی، رشد فزاینده ای را تجربه کند که خوشبختانه زمینه‌های تحقق این امر فراهم شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی از تحریم های بیمه‌ای به عنوان یکی از فرصت های نوآورانه در عرصه پوشش ریسک‌های بزرگ نام برد و افزود: در زمان تحریم‌ها با غنیمت شمردن فرصت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه های گوناگون نظیر بیمه‌های مستقیم،حساب ویژه و بیمه اتکایی شرکت‌ها موفق عمل کرده‌م.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص کد یکتا به بیمه‌گذاران به عنوان شاخص و نماد هوشمندسازی صنعت بیمه یاد کرد و اظهار کرد: جنس فعالیت صنعت بیمه ارائه خدمات مالی است و فناوری و رشد آی تی در تکمیل فرآیند خدمات رسانی صنعت بیمه، نقش اساسی را بر عهده دارد.

عناوین برگزیده