تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۲۷۰۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرعت پاسخگویی، مطالبه رئیس شورا از دفاتر پیشخوان

می متالز - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در خصوص دفاتر پیشخوان جلساتی که داشتیم خواسته‌ای مبنی بر افزایش سرعت پاسخگویی‌ها بود و حمایت از آن‌ها به این شرط مطرح شد، همچنین باید تلاش برای کاهش زمان بازدیدها در دستورکار باشد که شرایط برای سرعت بخشیدن به امور مردم هموار شود که این موضوع هنوز رخ نداده است.
افزایش سرعت پاسخگویی، مطالبه رئیس شورا از دفاتر پیشخوان

به گزارش می متالز، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: ماه محرم فرصتی برای اندیشیدن است که تلاش کنیم فهم و درک درستی از اهداف امام حسین(ع) به دست بیاوریم، باید متخلق شدن به اخلاق نیک، مسؤولیت‌پذیری، توجه به بیت‌المال و حق‌الناس و پاک‌دستی، ایثار، خدمت‌گذاری به مردم و وقت‌گذاری برای حل مشکلات مردم، نوع‌دوستی، راستگویی و زهد و تقوا را در زندگی پیشه خود قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضرت اباعبدالله با بانگ بلند اعلام می‌کند هرکس حق‌الناسی بر گردن دارد صحنه کربلا را ترک کند و برود حق‌الناس را بپردازد، افزود: پیام این صحبت این است که حق‌الله و حق‌الناس هر دو مهم است، البته حق‌الله را خدا می‌بخشد اما حق‌الناس را نمی‌بخشد، هیچ حق مادی و حیثیتی از مردم نباید ضایع شود و همه این‌ها به گردن مسؤولان است و امید دارم مسؤولان توجه کنند که حق‌الناس به قدری مهم است که امام حسین(ع) این‌گونه اهمیت آن را بیان می‌کنند.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشت و بیان کرد: در این شرایط سخت و دشوار امید داریم همه کارکنان دولت بتوانند از کار مردم گره‌گشایی کنند، تنها با یک برخورد خوب و تعامل سازنده در این شرایط می‌توان از مردم دلجویی کرد، در بین کارمندان دولت باید خلق و خوی خوب و تکریم ارباب رجوع ساری و جاری باشد و باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم.

نصراصفهانی ضمن گرامیداشت روز پزشک به روح بلند همه پزشکان شهید حوزه سلامت درود فرستاد و عنوان کرد: پاسداشت و نکوداشت این عزیزان در شرایط فعلی این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و رنج آن‌ها را کمتر کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در سایه تعامل با دستگاه‌ها شهرداری به این سمت رفت که ماده ۱۰۸ را اجرایی کند و تفاهم‌نامه‌ای با نیروی انتظامی امضا شد و در بودجه سال ۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان کمک به پلیس راهور شد، پس ما باید رصد کنیم که با این کمک چه تفاوت‌هایی رخ داد، اما بر اساس آنچه می‌بینیم در سایه این کمک و تفاهم اتفاق خاصی را در این شهر شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه امیدوار بودیم حضور پلیس در شهر پررنگ‌تر باشد و تسهیلات رفت و آمد را شاهد باشیم که محقق نشد، از همین تریبون از فرمانده انتظامی استان و فرمانده راهور تقاضا دارم با همکاری مدیران شهرداری به گونه‌ای عمل کنند که مردم آثار و ثمرات این تصمیم‌ها را ببینند.

نصر اصفهانی ادامه داد: در خصوص دفاتر پیشخوان جلساتی که داشتیم خواسته‌ای مبنی بر افزایش سرعت پاسخگویی‌ها بود و حمایت از آن‌ها به این شرط مطرح شد، همچنین باید تلاش برای کاهش زمان بازدیدها در دستورکار باشد که شرایط برای سرعت بخشیدن به امور مردم هموار شود که این موضوع هنوز رخ نداده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان زمینی در منطقه ۱۳ هست که ۱۳حدود  سال است که در اختیار شهرداری بوده و تصمیمات متعددی برای آن اخذ شده است و بنا به دلایل و محدودیت ها تصمیمات منتفی شده است، اخیراً شهرداری با تعاونی ذوب‌آهن توافقی کرده و صد هزار متر زیربنا برای آن درنظر گرفته شده که تعرضی به فضای سبز هم شده است و باید برای آن پاسخی ظرف مدت یک هفته به شورای شهر داده و گزارش در این زمینه ارائه شود.

عناوین برگزیده