تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۲۷۱۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مردم تکاب از ظرفیت‌های معدنی این شهر بهره‌مند نشده‌اند/ پیگیری پرداخت حق دولتی معادن

می متالز - نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ظرفیت های معدنی تکاب در راستای توسعه این شهر بهره گرفته نشده هست، گفت: معادن طلا و سنگ تکاب باید به درستی مورد بهره برداری قرار گرفته و مردم منطقه از وجود این معادن بهره‌مند شوند.
مردم تکاب از ظرفیت‌های معدنی این شهر بهره‌مند نشده‌اند/ پیگیری پرداخت حق دولتی معادن

به گزارش می متالز، حسن همتی با انتقاد از عقب‌ماندگی تاریخی تکاب، اظهار داشت: علت اصلی عقب ماندگی ها در استان عدم وجود وحدت و انسجام است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های معدنی تکاب در راستای توسعه این شهر بهره گرفته نشده هست، تصریح کرد: معادن طلا و سنگ تکاب باید به درستی مورد بهره برداری قرار گرفته و مردم منطقه از وجود این معادن بهره مند شوند.

نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکاب دارای معادن طلا است ولی این معادن عوایدی برای منطقه ندارد، گفت: پیگیر بهره گیری از این ظرفیت ها در راستای بهبود شرایط موجود هستیم.

همتی ایجاد زیرساخت های توسعه را مورد اشاره قرار داد و افزود: آنچه امروز تکاب و شاهین دژ از آن رنج می برد نبود زیرساخت در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، گردشگری و آموزش است.

وی با بیان اینکه پیگیر حق دولتی معادن تکاب هستم، گفت: در مجمع نمایندگان استان پیگیر مطالبات جدی مردم تکاب و شاهین دژ هستیم و یکی از مهمترین مطالبات، حق دولتی معادن تکاب برای توسعه زیرساخت های توسعه ای منطقه است.

عناوین برگزیده