تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۳۷۹
کد خبر: ۱۲۷۱۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار سرخس خبر داد؛

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس/ ۲ نفر کشته شدند

می متالز - فرماندار سرخس گفت: عصر امروز بر اثر انفجار در معدن آق دربند شهرستان مرزی سرخس، دو تن از کارگران این معدن جان خود را از دست دادند.
انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس/ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش می متالز، محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس با بیان اینکه انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس ۲ کشته بر جای گذاشت، گفت: نیرو‌های کارگری شاغل در این معدن طبق همیشه برای کندن زغال سنگ از دینامیت استفاده می‌کنند که بعد از انفجار در داخل معدن گیر می‌کنند.

او  افزود: بعد از اطلاع حادثه انفجار از طریق مردم محلی، اعضای شورای تامین و مدیریت بحران به همراه نیرو‌های انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، دادستانی و قاضی کشیک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.

رییس شورای تامین شهرستان سرخس ادامه داد: متاسفانه دو تن از کارگران بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.رجبی مقدم بیان کرد: با تلاش نیرو‌های اورژانس و هلال احمر پیکر دو کارگر معدن از محل بیرون و به سردخانه منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: تعدادی از کارشناسان سازمان صنعت و معدن استان به محل حادثه اعزام و در حال بررسی موضوع هستند و فردا پیرامون حادثه فوق جلسه‌ای در ستاد بحران شهرستان تشکیل خواهد شد تا تمامی جوانب حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس ۲ کشته بر جای گذاشت

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس ۲ کشته بر جای گذاشت

عناوین برگزیده