تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۲۷۵۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد بیش از 100درصدی فروش فجر/ محصول گالوانیزه پرفروشترین تولید فولاد امیرکبیر کاشان شد

می متالز - شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر گزارشی از فعالیت یک ماهه خود که منتهی به 31مرداد 99 است را منتشر کرد که بر اساس آن میزان فروش این شرکت در 5 ماه نخست امسال با رشد بیش از 100درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده و بیشترین محصول به فروش رفته آن محصول گالوانیزه بوده است.
رشد بیش از 100درصدی فروش فجر/ محصول گالوانیزه پرفروشترین تولید فولاد امیرکبیر کاشان شد

به گزارش می متالز، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در مرداد ماه امسال 1,847,365میلیون ریال بوده است که نسبت به 4 ماه گذشته نخست امسال که رقم 6,222,661میلیون ریال است، به نظر می رسد رشدی آنچنانی نداشته است. 

همچنین فروش داخلی فجر در مردادماه امسال مبلغ 1,751,534 میلیون ریال بوده و میزان فروش صادراتی این شرکت نیز 78,724میلیون ریال بوده است.  بر اساس اطلاعات موجود از آخرین وضعیت فروش محصولات فولاد امیرکبیر کاشان باید گفت که بیشترین فروش مرداد ماه امسال به محصول گالوانیزه اختصاص یافته است.

همچنین بیشترین محصول صادراتی مرداد ماه نیز محصول گالوانیزه بوده و در 4 ماهه نخست امسال نیز در زمینه صادرات بازهم به محصول گالوانیزه اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است که در مدت 4 ماهه نخست امسال شرکت امیرکبیر کاشان در زمینه فروش داخلی توانسته رقم 5,862,367میلیون ریال را ثبت کند و در بخش فروش صادراتی نیز رقم 219,358میلیون ریال درآمد کسب کرده است. همچنین در این مدت فروش صادراتی این شرکت بازهم مختص محصول گالوانیزه به میزان 2,507تن بوده است.

این گزارش می افزاید: مجموع فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه 99 مبلغ 8,070,026میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته یعنی از ابتدای سال مالی 98 تا انتهای مردادماه که رقم 3,784,332میلیون ریال ثبت گردیده با رشد قابل توجه و بیش از 100درصدی همراه گشته است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات خاص فولادی در کشور به شمار آمده و تولیدات این شرکت شامل انواع محصولات گالوانیزه از جمله کلاف گالوانیزه، ورق مسطح، ورق فرم‌دار، ورق آنیل سده، ورق فولادی و ورق اسیدشویی شده بوده و یکی از زیرمجموعه های فولاد مبارکه اصفهان به شمار می آید.

عناوین برگزیده