تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۱۲۷۸۷۰
سرویس خبر : انرژی

آغاز اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید مارون ۲ و ۵

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اجرای بسته قراردادی نگهداشت و افزایش تولید نفت «مارون ۲ و ۵» از مجموعه پروژه‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن این شرکت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهر مشراگه از توابع شهرستان رامشیر خبر داد.
آغاز اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید مارون ۲ و ۵

به گزارش می متالز، احمد محمدی با اعلام این خبر گفت: بسته قراردادی مارون ۲ و ۵ یکی از بسته‌های طرح نگهداشت و افزایش تولید این شرکت است که با اعتبار ۷۳ میلیون یورو اجرا می‌شود و شامل اجرای ۶ پروژه رو سطحی و حفاری ۱۴ حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری است. چهار درصد اعتبار این بسته نیز یعنی به میزان ۲.۹۲ میلیون یورو صرف پروژه‌های مرتبط با حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خواهد شد.

گفتنی است در آیین کلنگ زنی این پروژه که روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ شهریورماه) برگزار شد، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، فرخ علیخانی، معاون امور تولید شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، پیمانکار برنده مناقصه بسته‌های قراردادی مارون ۲ و ۵ و همچنین مارون ۶ از طرح توسعه ۲۸ مخزن، شرکت تنکو است.

عناوین برگزیده