تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۲۷۹۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «پیش‌بینی نوسانات بازار با تجزیه و تحلیل تکنیکال» به کتابخانه سازمان بورس رفت

می متالز - اتکا به روش تحلیلی مناسب در بازارهای مالی نقش بسزایی در میزان سود و عایدی دارد، این مهم موجب شده است تا از ابتدای پدید آمدن دانش مالی، ابداع و بحث پیرامون روش‌های تحلیل دارایی‌های مالی به محل دائمی و بستری مناسب برای ارائه نظریات و تئوری‌های گوناگون تبدیل شود.
کتاب «پیش‌بینی نوسانات بازار با تجزیه و تحلیل تکنیکال» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش می متالز، امروزه در هیچ یک از روش ها و سیستم های معاملاتی بازارهای مالی، انحصاری وجود نداشته و تحلیلگران اقتصادی قادرند تا در عمل، از طیف متنوع و ترکیبی از روش های بنیادی و تکنیکال در جهت پیش بینی روند بازارها یا یک دارایی خاص مالی بهره ‌مند شوند.

کتاب «پیش بینی نوسانات بازار با تجزیه و تحلیل تکنیکال» تالیف مایکل مک دونالد و ترجمه محمد مهدی فتوحی رشیدی توسط انتشارات چالش در ۲۷۱ صفحه منتشر شده است.

نویسنده کتاب به دنبال ارائه یک رویکرد جامع و نگرشی کاربردی از تحلیل تکنیکال بوده و پس از مروری کوتاه بر ادبیات و فلسفه این راهبر موثر معاملاتی، به تشریح کاربردی تحلیل تکنیکال در معاملات مالی پرداخته که می‌تواند برای عموم مخاطبین بازارهای مالی ایران و به خصوص مخاطبان بازار سرمایه و معامله گران سهام، بسیار مفید و کاربردی باشد.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

 ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۷۸۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۸۸۰ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۹۱-۸۴۰۸۳۱۹۰ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده