تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۱۲۸۰۱۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

از ظرفیت‌های بخش صنعت در حوزه فرهنگ استفاده شود

می متالز - دکتر نمکی در مراسم افتتاح کتابخانه شرکت دنیای مس کاشان و در دیدار با مدیرعامل این شرکت گفت: هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و توسعه مباحث فرهنگی جامعه بویژه ترویج کتاب و کتابخوانی استفاده بهینه کنیم.
از ظرفیت‌های بخش صنعت در حوزه فرهنگ استفاده شود

به گزارش می متالز، دکتر میثم نمکی در این مراسم افزود: بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت نباید تنها از منظر فیزیکی به انسان نگاه کند بلکه باید به روحیات آنان که وابستگی به فرهنگ، هنر، دین و عرفان دارد توجه ویژه داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با تقدیر از مدیران شرکت دنیای مس جهت راه اندازی کتابخانه این شرکت به عنوان یک بخش صنعتی خصوصی در حوزه ترویج کتابخوانی گفت: طرح هایی چون قراردادن کتاب در سبد کالای خانوارها، برگزاری کارگاهایی برای کارکنان با محوریت کتاب و دعوت از اساتید این حوزه و تخصیص بن خرید سالیانه کتاب و عیدی کتاب از موارد مهمی است که قابلیت الگو برداری در عرصه را دارد.

همچنین مدیرعامل شرکت دنیای مس کاشان در این مراسم گفت: ترویج کتابخوانی یک اصل توسعه برای یک کشور است که در جامعه امروز رو به فراموشی است.

مهندس بهروز محقق افزود: باید از الگوهای اجتماعی کشورهای با سرانه مطالعه بالا استفاده کرد و اخلاق مداری ومثبت اندیشی را در جامعه با فرهنگ مطالعه افزایش داد.

با اشاره به نیروی انسانی موجود در شرکت دنیای مس کاشان خاطر نشان کرد: تلاش کرده ایم برنامه های سالیانه خود را با محتوای کتاب برگزار کنیم تا به نوعی در خدمات بخشی به جامعه مشارکت داشته باشیم.

خاطرنشان می‌شود، در کتابخانه شرکت دنیای مس کاشان 2500 جلد کتاب برای استفاده از کارکنان و کارگران این مرکز تولیدی صنعتی تهیه شده است.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت