تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۲۸۱۹
یک کارشناس ارشد حوزه حمل و نقل عنوان کرد:

جهت گیری صحیح و اقدامات موثر وزیر راه برای نوسازی ناوگان هوایی و ریلی

می متالز - سیده فاطمه مقیمی، نوسازی ناوگان هوایی و ریلی را از جمله اقدامات مهم آخوندی در چهار سال و نیم گذشته عنوان می کند و ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه می گوید: آقای آخوندی صاحب سبک و اندیشه است و مجموع فعالیت ایشان مثبت ارزیابی می شود.
جهت گیری صحیح و اقدامات موثر وزیر راه برای نوسازی ناوگان هوایی و ریلی

به گزارش می متالز، وی با اشاره به اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیما بعد از لغو تحریم های هسته ای و با بیان اینکه هواپیماهای کشور بیش از سه دهه از عمرشان گذشته بود می گوید: اگر چه هنوز وضعیت مطلوب نیست، اما جهت گیری و اقدامات این وزارتخانه در این زمینه مثبت بوده است. اصلاح روش تامین مالی و ایجاد شرایط بهتر در حوزه راه و مسکن ازدیگر مواردی است که مقیمی به آن اشاره می کند.

عضو اسبق هئیت مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به گستردگی حجم کار وزارت راه و شهرسازی و با بیان اینکه ادغام این وزارتخانه اشتباه بوده است می گوید: باید در این خصوص تجدید نظر صورت گیرد.

نائب رئیس سابق کمیسیون حمل و نقل  اتاق ایران ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه می گوید: آقای آخوندی صاحب سبک و اندیشه است و مجموع فعالیت ایشان مثبت ارزیابی می شود و  استیضاح ایشان  نمی تواند شرایط مثبتی را فراهم کند.

عناوین برگزیده