به گزارش می متالز، به گفته وی، در این مدت شرکت بیمه ملت علاوه بر افزایش دوبرابری در پرتفوی توانسته است شاخص توانگری مالی خود را در صنعت بیمه حفظ کند. مدیرعامل بیمه ملت، ضمن ارائه خلاصهای از عملکرد هیاتمدیره این شرکت در سال ۹۸، شفافیت مالی و وصول مطالبات را از برنامههای سال ۹۹ قلمداد کرد و افزود: گزارشهای توجیهی و موارد مربوط به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها و مطالبات حال شده سهامداران عملیاتی خواهد شد. وی در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، به پیادهسازی مدیریت یکپارچه کانالهای ارتباطی با ذینفعان اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه اینشورتک و استارتآپها و طراحی معماری جدید سامانه جامع بیمهگری از جمله مواردی است که در این حوزه پیگیری میشود. دلفراز توسعه باشگاه مشتریان را مدنظر قرارداد و افزود: در حوزه شعب و شبکه فروش، افتتاح شعب در استانهای مختلف در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم با تقویت کمی و کیفی کانالهای فروش اقدامات موثر در جذب پرتفو را شاهد باشیم. وی تکمیل و بهروزرسانی بازاریابی چندلایهای بیمههای زندگی را نیز از دیگر برنامههای بیمه ملت دانست و بیان کرد: در سالجاری نسبت به طراحی و عرضه بیمهنامههای جدید متناسب با نیازهای بازار، گروهها و اصناف مختلف نیز اقدام میشود. مدیرعامل بیمه ملت در بخش دیگری از جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت، تمرکز بیشتر بر سودآوری را به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار، از برنامههای بیمه ملت در حوزه بیمهگری ذکر کرد. صورتهای مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۸ در این مجمع به تصویب رسید و حقحضور اعضای غیرموظف هیاتمدیره و اکچوئر رسمی و علیالبدل نیز تعیین شدند.