تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۲۹۲۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه خلخال:

فعالیت‌های معدنی در خلخال زمینه اشتغال خوبی در منطقه ایجاد فراهم می‌کند

می متالز - امام جمعه خلخال گفت: عملیات اکتشاف و بهره‌برداری از معادن غنی زون معدنی خلخال توسط قرارگاه خاتم بزودی آغاز شده و زمینه ایجاد اشتغال مناسب در منطقه را فراهم می کند.
فعالیت‌های معدنی در خلخال زمینه اشتغال خوبی در منطقه ایجاد فراهم می‌کند

به گزارش می متالز، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال در این زمینه از تلاش‌های استاندار اردبیل برای تحقق این مهم تقدیر کرد و افزود: فعال شدن بخش معدن در خلخال به  رفع مشکل بیکاری در خلخال کمک خواهد کرد.

وی در عین حال از این‌که برخی از وعده‌های  مسوولان در سفر به خلخال هنوز محقق نشده انتقاد کرد و خواستار اجرایی شدن و تحقق آنها شد.

او اضافه کرد: با اینکه در سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه وبودجه به استان اردبیل وعده‌هایی در خصوص تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی به خصوص تکمیل  پروژه های راه سازی در جنوب استان داده شد اما هنوز آنها عملی نشده است.

به گفته وی، تامین خسارت و هزینه های ناشی از بارش برف سنگین در بهمن ماه گذشته نیز هنوز در اختیار شهرداری خلخال قرار نگرفته است.

حجت الاسلام اسدی همچنین با تاکید به اجرای پروژه حدف گردنه الماس از طریق احداث تونل در جاده خلخال - اسالم گفت: این پروژه برای مردم این شهرستان حیاتی است اما هنوز اقدامی در این زمینه نشده است.

وی خواستار تامین 200 میلیارد ریال اعتبار وعده داده شده  دکتر نوبخت برای اجرایی شدن این پروژه شد.

او  همچین گفت: اعتبارت مورد نیاز جاده اصلی خلخال به منجیل نیز باید توسط مسوولان تامین و اجازه داده نشود در مسیر اجرای این پروژه خللی ایجاد شود.

در پایان مراسم نماز جمعه امروز خلخال نمازگزاران با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل اهانت اخیر یک نشریه  فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

عناوین برگزیده