تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۲۷
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۳۰۰۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمرکز بیمه ملت بر سود به جای افزایش سهم بازار

می متالز - مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید شرکت گفت: با توجه به سیاست‌های تعیین‌شده، برنامه‌ها و اهداف بیمه ملت از ابتدای سال برای سودآوری و ارتقای شرکت با جدیت پیگیری می‌شوند.
تمرکز بیمه ملت بر سود به جای افزایش سهم بازار

به گزارش می متالز، اسماعیل دلفراز، در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت، عملکرد ۳ماه نخست سال جاری را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به اهمیت مدیریت ریسک، به دنبال جذب هر پرتفویی نیستیم و تمرکز بر سود به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار از برنامه‌های بیمه ملت در حوزه بیمه‌گری است. وی به نمایندگان فعال و عملکرد آنان اشاره کرد و گفت: در بیمه ملت بیش از ۱۰۰۰ نماینده فعال داریم که ۴۵ درصد آنان حدود ۸۰ درصد پرتفوی شبکه را جذب می‌کنند که این عدد نمایانگر عملکرد بسیار خوب شبکه فروش است. دلفراز با اشاره به نمایندگان به عنوان بازوان شرکت بیمه ملت، اظهار کرد: با تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و توانمندسازی آنها، در تلاشیم تا اقدامات موثری را در جذب پرتفو شاهد باشیم. دلفراز همچنین به اهمیت آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه ملت در حوزه آموزش قدم‌های بسیار خوبی برداشته و با تداوم آن رشد و شکوفایی شرکت و کارکنان را شاهد خواهیم بود.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت