به گزارش می متالز، اسماعیل دلفراز، در نشست هماندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت، عملکرد ۳ماه نخست سال جاری را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به اهمیت مدیریت ریسک، به دنبال جذب هر پرتفویی نیستیم و تمرکز بر سود به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار از برنامههای بیمه ملت در حوزه بیمهگری است. وی به نمایندگان فعال و عملکرد آنان اشاره کرد و گفت: در بیمه ملت بیش از ۱۰۰۰ نماینده فعال داریم که ۴۵ درصد آنان حدود ۸۰ درصد پرتفوی شبکه را جذب میکنند که این عدد نمایانگر عملکرد بسیار خوب شبکه فروش است. دلفراز با اشاره به نمایندگان به عنوان بازوان شرکت بیمه ملت، اظهار کرد: با تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و توانمندسازی آنها، در تلاشیم تا اقدامات موثری را در جذب پرتفو شاهد باشیم. دلفراز همچنین به اهمیت آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه ملت در حوزه آموزش قدمهای بسیار خوبی برداشته و با تداوم آن رشد و شکوفایی شرکت و کارکنان را شاهد خواهیم بود.