تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۳۰۲۸۳
سرویس خبر : انرژی
عباسی با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس از استان خوزستان مطرح کرد:

پیگیری طرح‌های نفتی و بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه‌های خوزستان

می متالز - رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح‌های نفتی و گازی، کم و کیف ایجاد و گسترش صنایع پایین‌دستی، پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌های استان خوزستان با حضور رئیس مجلس خبر داد.
پیگیری طرح‌های نفتی و بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه‌های خوزستان

استقبال رسمی از دکتر محمد باقر قالیباف در بدو ورود به خرمشهر

به گزارش می متالز، در جریان نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی بر حوزه های انتخابیه استان خوزستان در مجلس، تعدادی از روئسای کمیسیون‌ها همچون فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس دکتر قالیباف را همراهی کردند.

به همین منظور فریدون عباسی در تشریح نظارت میدانی رئیس مجلس از شهرهای مختلف استان خوزستان، از بررسی طرح‌های نفتی و گازی، کم و کیف ایجاد و گسترش صنایع پایین‌دستی، پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها، رسیدگی به وضعیت نیروهای انسانی شاغل در آن‌ها، همچنین بکارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه‌ها و شرکت‌های پتروشیمی خبر داد.

به گفته رئیس کمیسیون انرژی، تمرکز بر مشکلات مردم همچون کمبود آب آشامیدنی و آب کشاورزی، رسیدگی به وضعیت نخیلات و شرایط نامناسب فاضلاب‌ مناطق مختلف، مشکلات بنادر و گمرک‌ها، وضعیت آسفالت و راه‌های مواصلاتی در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و...  از  دیگر موضوعاتی است که توسط رئیس مجلس مورد بررسی قرار گرفت.  

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از نظارت‌ میدانی رئیس مجلس، جلسات مشترکی با مسئولان شهرستان ها با هدف دستیابی به راهکار برای حل مشکلات برگزار می‌شود.

دکتر محمد باقر قالیباف

عناوین برگزیده