تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۲۶
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۱۳۰۶۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بنابر اعلام مدیرعامل پتروشیمی اروند:

سهام پتروشیمی اروند در آینده نزدیک عرضه اولیه می شود

می متالز - مدیرعامل پتروشیمی اروند از طی گام‌های نهایی پذیرش این شرکت خبر داد و گفت: با درج نماد اروند بر روی تابلوی بورس، سهام آن در آینده نزدیک عرضه اولیه خواهد شد.
سهام پتروشیمی اروند در آینده نزدیک عرضه اولیه می شود

به گزارش می متالز، حسن نشان‌زاده گفت: پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین تولید کننده pvc ایران از چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه گام مهمی برای ورود به بازار سرمایه برداشت.

وی افزود: بازار سرمایه با حضور بالغ بر ۶۰۰ شرکت به عنوان یکی از بازارهای شفاف و مورد اقبال ارکان نظام بوده که ورود پتروشیمی اروند به این بازار می‌تواند بر اعتبار بین‌المللی شرکت بیفزاید. اقتصاد از بانک محوری به سمت بازار سرمایه در حرکت است و در این موج خروشان شرکت پتروشیمی اروند باید جایگاه را بدست آورد.

این مقام مسوول با بیان اینکه با تلاش مدیران مجموعه و حمایت‌های سهامداران، عمده فرآیند پذیرش با سرعت بالایی در حدود ۴ ماه تکمیل شده، ادامه داد: این تلاش‌ها به زودی به مقصد نهایی خواهد رسید و نماد معاملاتی شرکت بر روی تابلو بورس خواهد نشست و سهام اروند عرضه اولیه خواهد شد.

نشان‌زاده با بیان اینکه گام‌های نهایی پذیرش پتروشیمی اروند در حال انجام است، عنوان کرد: پس از جلسات انجام شده با مدیران سازمان بورس و جلسه نهایی که صورت گرفت، باید منتظر کشف قیمت سهام برای عرضه اولیه به بورس در زمانی نزدیک باشیم.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده