تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۱۳۰۷۱۰

بدهی پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل پرداخت شود

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است بدهی پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل هرچه سریعتر پرداخت شود.
بدهی پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل پرداخت شود

به گزارش می متالز، صدیف بدری ظهر امروز در جریان بازدید معاون رئیس جمهوری از پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: متاسفانه بدهی برخی پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل پرداخت نشده است و انتظار می‌رود هرچه سریعتر  این بدهی پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن اردبیل طبق گفته معاون رئیس جمهور از منابع مالی مشکلی ندارد، افزود:از لحاظ پرداخت بدهی به پیمانکاران این پروژه هنوز اقدامی انجام نشده است و انتظار می‌رود این پروژه تا پایان دولت به اتمام برسد چراکه مطالبه اصلی مردم است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسریع روند اجرایی پروژه‌ راه‌آهن اردبیل بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم استان و کشور محسوب می‌شود که خوشبختانه با تلاش‌های نمایندگان مردم در مجلس، امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل شاهد پیشرفت‌های ملموسی در این زمینه بودیم.

بدری تصریح کرد: با توجه به وضعیت پروژه عملیات ریل‌گذاری بعد از اتمام آن لازم است راه آهن به مغان و شمال استان متصل شود تا بتوان تجارت خارجی استان را نیز توسعه بخشید.

وی افزود: امیدواریم با اتحاد و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسوولان در سطح استان اردبیل شاهد تحقق شعار جهش تولید باشیم.

عناوین برگزیده