تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۳۹
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۱۳۱۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مسوول سازمان بسیج مهندسان صنعت مازندران:

۷۰۰ واحد تولیدی غیرفعال مازندران عارضه یابی می‌شوند

می متالز - مسوول سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن سپاه کربلای مازندران با اشاره به تلاش بسیج صنعت برای رفع مشکلات صنعت استان، گفت: ۷۰۰ واحد تولیدی غیرفعال مازندران عارضه یابی می‌شوند.
۷۰۰ واحد تولیدی غیرفعال مازندران عارضه یابی می‌شوند

به گزارش می متالز، محمد جواد اسماعیلی سراجی با حضور در دفتر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه‌های صنعت و معدن، سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن  در سال 93 تشکیل شد که بخش قابل توجهی از جامعه هدف ما فارغ التحصیلان رشته‌های فنی مهندسی از کاردانی تا دکترا مرتبط با حوزه صنعت مانند مهندسی برق، مکانیک، صنایع، پتروشیمی، مهندسی نساجی، معدن، رشته های علوم پایه مانند شیمی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و کسب و کار هستند، سازماندهی کنیم تا به انجام ماموریت‌های محوله بپرداریم.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت سازمان بسیج مهندسان صنعت، کمک به ارتقا کارآمدی نظام در عرصه‌های صنعت، معدن، سازندگی، اقتصادی، علمی، فناوری، مدیریتی و تربیت مهندسان تراز انقلابی برای حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه مهندسان جهت تحقق جامعه پیشرفته اسلامی  است.

اسماعیلی ادامه داد: اگر فرآیندانقلاب را به چند مرحله تقسیم کنیم در فرآیند نخست پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی، احیای تمدن اسلامی مراحل بعدی بوده که  هنوز در مرحله تشکیل دولت  اسلامی قرار داریم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت سازمان اقشار مختلف بسیج کمک به ارتقا کارآمدی دستگاه‌های دولتی در راستای خدمات بهینه و مطلوب به جامعه و شهروندان است که مهم‌ترین ماموریت سازمان اقشار مختلف بسیج کمک به ارتقا کارآمدی ادارات در راستای خدمات بهینه و مطلوب به جامعه و شهروندان بوده که این کمک به تشکیل دولت اسلامی مطلوب کمک کند.

عناوین برگزیده