تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۴
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۳۱۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
آیا مجددا شاهد افزایش عرضه‌ها خواهیم بود:

"وتجارت" و عملکرد مردادی که از تیر هم بهتر بود

می متالز - مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری بانک تجارت در مرداد ماه بیش از ۳.۵۱۷ میلیارد ریال بوده که پوشش مناسبی نسبت به ۱۴.۶۷۶ میلیارد ریال مازاد درآمد‌های ۵ ماهه نخست سال به شمار می‌رود.
"وتجارت" و عملکرد مردادی که از تیر هم بهتر بود

به گزارش می متالز، پس از تشکیل صف خرید میلیاردی در دو روز انتهای هفته گذشته که البته تا حدود زیادی هم به حمایت حقوقی‌ها در بازار روز دوشنبه مربوط بود، گزارش عملکرد مرداد ماه این بانک نیز حاکی از ادامه روند مطلوب فعالیتی در مقایسه با ماه‌های گذشته و البته سال مالی گذشته است.

بر اساس گزارش مرداد ماه این بانک، ثبت مازاد درآمدی ۳.۵۱۷ میلیارد ریالی ناشی از فعالیت‌های بانکداری رشدی محسوس را در مقایسه با ۲.۸۸۱ میلیارد ریال تیر ماه سال جاری نشان می‌دهد.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود مازاد درآمد‌های عملیات بانکداری بانک تجارت در مرداد ماه بیش از ۳.۵۱۷ میلیارد ریال بوده که پوشش مناسبی نسبت به ۱۴.۶۷۶ میلیارد ریال مازاد درآمد‌های ۵ ماهه نخست سال به شمار می‌رود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا در روز‌های آتی مجددا شاهد افزایش عرضه‌ها از سوی سهامداران حقیقی و حقوقی در این نماد خواهیم بود و یا خیر.

لازم به ذکر است، علیرغم شناسایی مازاد درآمد‌های مناسب این بانک در سال مالی گذشته و سه ماهه نخست سال جاری، افزایش چشمگیر هزینه‌ها تا حدود زیادی این افزایش درآمد‌ها را خنثی کرد و می‌بایست دید تا پایان سال عملکرد این بانک بزرگ کشور منجر به چه سود خالص خواهد شد.

عناوین برگزیده