تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۳۲۱۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون وزیر صمت:

مشکلات ایرالکو با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود

می متالز - تابش در بازدید از شرکت آلومینیوم ایران در اراک گفت: مشکلات شرکت ایرالکو در آینده‌ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.
مشکلات ایرالکو با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود

به گزارش می متالز، عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در بازدید از خط تولید شرکت شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در اراک گفت: شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی مواجه است که در آینده‌ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.

تابش افزود: شرکت ایرالکو یکی از بزرگترین واحد‌های تولید آلومینیوم در کشور است و با وجود مشکلات اقتصادی بالاتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند که باید از کارکنان و تیم مدیریتی این واحد تولیدی قدردانی کرد.

او اضافه کرد: تامین حقوق مصرف‌کنندگان و وجود محصولات فلزی در بازار مهمترین هدف این سازمان در ثبت محصولات فلزی در سامانه جامع انبار‌ها است که نتیجه این اقدام در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.

معاون وزیر صمت بیان کرد: در ثبت و نگهداری محصولات فلزی در سامانه جامع انبار‌ها باید ورودی و خروجی بار با یکدیگر همخوانی داشته باشند و در این صورت می‌توان علاوه بر جلوگیری از احتکار محصولات فلزی، نسبت به تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی پایین دستی نیز گام برداشت.


عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بعد از بازدید از خط تولید شرکت شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در اراک با استاندار مرکزی دیدار و از شرکت کمباین سازی اراک و شماری از واحد‌های تولیدی شهرستان ساوه بازدید کرد.

عناوین برگزیده