تاریخ: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۹
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۳۲۴۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

راه‌اندازی کارخانه سیمان خلخال مطالبه مردمی است/ مساله نگران کننده اشتغال جوانان خلخال

می متالز - امام جمعه خلخال گفت: کارخانه سیمان خلخال با دریافت بیش از هشت میلیارد تسهیلات از یک دهه گذشته همچنان بلاتکلیف و راه‌اندازی آن یکی از مطالبات مردمی است.
راه‌اندازی کارخانه سیمان خلخال مطالبه مردمی است/ مساله نگران کننده اشتغال جوانان خلخال

به گزارش می متالز، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به بلاتکلیفی کارخانه سیمان خلخال اظهار کرد: احداث این کارخانه سال‌هاست که بلاتکلیف بوده و سوله‌ها و زیر ساخت‌های این کارخانه به حال خود در جاده خلخال به شاهرود رها شده است.

وی افزود: برای این واحد تولیدی، تسهیلات در جهت اشتغال و هم در جهت تولید پرداخت شده بود که نه به کارگیری شد و نه کارخانه‌ای احداث گردید.

امام جمعه خلخال به سفر مقام عالی قوه قضائیه به استان اردبیل اشاره و ضمن پربرکت خواندن حضور حضرت آیت الله رئیسی در استان گفت: مساله اشتغال جوانان خلخال و کارخانه نئوپان خلخال نیز به عنوان یک واحدتولیدی و صنعتی باید حل و فصل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال به لزوم ایجاد حوزه قضایی در بخش شاهرود خلخال تاکید کرد و اذعان داشت: در بخش شاهرود نیازمند وجود حوزه قضایی هستیم و این یکی از نیازهای مردم در این بخش است.

اسدی به لزوم مقابله مردمی با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی یکی از الزمات بوده و مردم باید به قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی پایبند باشند و عمل نمایند.

امام جمعه خلخال با تسلیت ایام صفر بیان داشت: فلسفه جهاد  در قلب مردم جای گرفته و مکتبی که سید الشهدا(ع) در پیش گرفتند عزت بود و هیچ وقت به ذلت تن در ندادند.

اسدی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و حضور غیرتمند رزمندگان شهرستان خلخال در هشت سال دفاع مقدس از زحمات آنان تجلیل و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی خطاب به بازاریان شهرستان خلخال و اصناف تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور و تورم موجود، بازاریان با انصاف با مردم برخورد کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به فصل پرداخت مالیات در جامعه از اداره امور مالیاتی و دارایی شهرستان خلخال نیز خواست تا در دریافت مالیات از اصناف تا حدامکان مشکلات این قشر را در نظر گرفته و در دریافت مالیات همکاری لازم را به مرحله اجرا بگذارند.

عناوین برگزیده