تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۹
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۱۳۲۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری دوره آموزشی ویدئو کنفرانسی "سامانه خوشه‌های کسب و کار" در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه

می متالز - دوره آموزشی "سامانه خوشه‌های کسب و کار" در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی ویدئو کنفرانسی "سامانه خوشه‌های کسب و کار" در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه

به گزارش می متالز، "خوشه‌های کسب و کار" یکی از الگوهای موفق سازماندهی صنایع کوچک و متوسط است که کاستی‌های آن‌ها را رفع و مزیت‌های مختلف صنایع کوچک و متوسط، همچون "انعطاف پذیری" و "تنوع" را تقویت می‌بخشد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر اساس اسناد بالادستی و مطابق با اساسنامه خود، توسعه خوشه‌های کسب و کار در کشور را از طریق شرکت‌های تابعه استانی و با نظارت عالیه معاونت صنایع کوچک این سازمان پیاده سازی می‌کند.

به منظور نظارت دقیق‌تر بر عملکرد این پروژه‌ها و همچنین ایجاد یک داشبورد مدیریتی برای این پروژه، سامانه خوشه‌های کسب و کار کشور راه اندازی شده که برای بهره‌برداری صحیح و دقیق از آن، کارگاه آموزش سامانه خوشه‌های کسب و کار برگزار شد.

این دوره آموزشی در روز 19 شهریور به مدت ۴ ساعت برای ارتقاء دانش کارشناسان معاونت صنایع کوچک این سازمان به‌صورت حضوری و برای ۱۰۰ نفر از معاونان صنایع کوچک، مدیران توسعه صنعتی و فنآوری، کارشناسان، مشاوران و مجریان آخرین مطالعه فراگیر خوشه‌های شرکت‌های استانی تابعه به‌صورت ویدئو کنفرانسی به همت معاونت صنایع کوچک و با همکاری معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

مدرسان این دوره حمید عزیز محمدلو، محمد جعفری و سید مرتضی سجادی، از مشاوران و کارشناسان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بودند که به آموزش سامانه، نحوه بارگذاری اطلاعات، به‌روز رسانی و رفع اشکلات همکاران استانی پرداختند.

عناوین برگزیده