تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۸
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۳۳۰۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم شیراز:

رزم حسینی از لحاظ مدیریتی فردی شایسته برای وزارت صنعت است

می متالز - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق مدیریتی وزیر پیشنهادی صمت گفت: وی از لحاظ مدیریتی فردی شایسته برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
رزم حسینی از لحاظ مدیریتی فردی شایسته برای وزارت صنعت است

به گزارش می متالز، جعفر قادری با اشاره به وزیر پیشنهادی صمت گفت: با توجه به محدودیت زمانی که ما داریم، همه افراد حاضر نیستند که این ریسک را بپذیرند و کار مدیریت وزارتخانه ای همانند صمت را به عهده بگیرند. آقای رزم حسینی این ریسک را پذیرفته اند و این جای قدردانی دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزم حسینی از لحاظ مدیریتی و استقلال عمل فردی شایسته است. در استانداری خراسان و کرمان کار مدیریتی شان خوب بوده است و مدیری موفق بودند.

وی با بیان اینکه عملکرد رزم حسینی قابل دفاع است، گفت: آقای رزم حسینی در حوزه کاری مرتبط با وزارت صمت کار کرده اند. در شرایط فعلی باید فردی در وزرات صنعت، معدن و تجارت باشد که مجموعه بانک مرکزی و سایر دستگاه ها را سر خط بیاورد. در حال حاضر پشت بسیاری از تصمیمات بانک مرکزی منطقی وجود ندارد، مثلا در بحث واردات بدون انتقال ارز نمی دانیم کاری که از سوی بانک مرکزی انجام می شود، چه توجیهی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصرار بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه، ماشین آلات، تجهیزات و کالاهای اساسی موضوعیت ندارد، باید تلاش کنیم که افراد بدون انتقال ارز کالا را بیاورند و اگر بانک مرکزی اصرار دارد ارز را جمع آوری کند، خب برود یقه صادرکننده را بگیرد. هر کس کالا صادر کرد، ارز را برگرداند ولی واردکننده اگر خودش ارز دارد یا به شکلی می تواند از خطوط اعتباری کشور استفاده کند چرا باید برایش ارز در نظر بگیریم.

عناوین برگزیده