تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۳۳۱۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

عرضه اولیه بسته به تصمیم شورای عالی بورس انجام می‌شود

می متالز - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی وضعیت سهام شستا در بورس را تشریح کرد و اعلام کرد: با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت بازار سرمایه، نسبت به عرضه اولیه تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.
عرضه اولیه بسته به تصمیم شورای عالی بورس انجام می‌شود

به گزارش می متالز، مصطفی سالاری درباره وضعیت سهام شستا با وجود نوسانات و افت شاخص‌های بورسی بیان کرد: بحث ضرر و زیان مطرح نیست. سهام کم‌وزیاد می‌شود؛ یک روز سود بیشتر و یک روز کمتر. ارزش پول شستا هم کم‌وزیاد می‌شود.

وی افزود: سهام شستا، دارایی ماست که از آن برای تامین منابع جاری استفاده نمی‌کنیم؛ ممکن است سرجمع سهام ما یک زمانی ۱۵ هزار میلیارد بیارزد و یک زمان دیگر ۴۰ هزار میلیارد تومان ارزش داشته باشد.

زمان عرضه اولیه باید زمانی باشد که بازار طرفیت داشته باشد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عرضه اولیه جدید در بورس خواهید داشت؟ گفت: در این باره با توجه به تصمیم شورای عالی بورس و وضعیت بازار سرمایه تصمیم‌گیری می‌شود.

سالاری ادامه داد: باید بازار سرمایه برای عرضه جدید ظرفیت داشته باشد اما در مجموع ما به سمت خروج از بنگاه‌داری و افزایش سهام غیر مدیریتی با هدف افزایش مطلوب سهام بهترین شرکت‌های کشور حرکت می‌کنیم. زمان عرضه نیز باید زمانی باشد که بازار بورس ظرفیت داشته باشد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد