تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۱۳۳۳۶۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد:

تولید روزانه 18 هزار لاستیک خودرو در کردستان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: روزانه ١٨٠٠٠حلقه لاستیک خودرو در کارخانه بارز کردستان تولید و به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.
تولید روزانه 18 هزار لاستیک خودرو در کردستان

به گزارش می متالز، محمد دره‌وزمی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که با حضور تولیدکنندگان و بازاریان در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: امروز به همت مدیران و فعالان اقتصادی استان کردستان ۳۰۰ هزار تن مواد اولیه پتروشیمی تولید می‌کنیم و روزانه ۵۰ کامیون مواد تولیدی پتروشیمی به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود که این یعنی حدود ٢٥٠ تریلی به صورت مداوم محصول پتروشیمی سنندج را حمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: پارسال در استان کردستان ۴۵۰۰ کیلوگرم طلای خالص تولید کردیم و افتخار می‌کنیم که به اقتصاد کشور کمک کردیم چرا که جدای از ۱۲۳۰ نفر اشتغال مستقیم همزمان با ارزش افزوده، مالیات و حقوق دولتی در معدن طلا؛ برای کشور ارزآوری هم کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با ابراز خوشحالی از جدیت و تحرک تولیدکنندگان در شهر مرزی بانه گفت: بانه امروز به یک قطب تولید در استان تبدیل شده که ماحصل آن واحدهایی است که بعضا تا ۳۰۰ نفر به کار گیری کرده‌اند و افرادی که سابقا ناچار به کولبری بودند امروز در واحدهای تولیدیِ صادرات‌محور شرافتمندانه مشغول به کار و خدمت به بخش صنعت این کشور هستند.

دره‌وزمی افزود: همه این اقدامات افتخارآمیز نتیجه زحمات تولید کنندگان و سربازان اقتصادی است و از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: نگاه ما در بخش تولید، نگاهی مبتنی بر هشت سال دفاع مقدس است و صاحبان صنعت و تجارت در استان کردستان سربازان جنگ اقتصادی هستند که باید محترم شمرده شوند.

عناوین برگزیده